sestdiena, 2009. gada 14. februāris

IZLASIET ŠO

Labdien!

1. Tātad, ja Jūs šo lasāt, tad iespējams, ka Jums patīk klausīties labu latviešu mūziku. Vēl vairāk iespējams, ka Jums patīk klausīties arī latviešu mūzikas live ierakstus.
2. Izveidot šo lapu mani pamudināja vēlme kaut kādā veidā apkopot un vienuviet izvietot man mīļus un interesantus latviešu mūzikas ierakstus (pārsvarā jau LIVE) iespējami labā skaņas kvalitātē.
3.Tāpēc šeit ir atrodami ieraksti galvenokārt FLAC vai citos "loseless" formātos. Protams ir arī izņēmumi - ja man nav bijusi nekāda izdevība atrast ierakstu loseless formātā, iespējams es to likšu arī "mp3" vai tamlīdzīgos formātos, protams ja vien ieraksts būs tā vērts un tas tiešām būs baudāms no izpildījuma viedokļa.
4. Kur es esmu ticis pie šiem ierakstiem? Jūs droši vien gribēsiet jautāt... Atbilde ir vienkārša: interneta dotās iespējas (DC++, torrent, mūzikas mīļotāju un kolekcionāru domubiedru grupas, blogi), pazīšanās (Latvija ir ĻOTI ĻOTI maza), paši mūziķi ar daudz ko labprāt padalās,u.t.t.
5. Vārdusakot: "VAJAG TIK RAKT ! " (E.Liepiņš).
6. Ja Jūms patīk LV mūzika un patīk tā mūzika, ko Jūs esat lejupielādējuši no šīs lapas, NEAIZMIRSTIET atbalstīt šos mūziķus:
a) ejiet uz viņu koncertiem;
b) iegādājieties no viņiem CD (lielākā daļa Latvijas labāko grupu paši izdod CD, un no grupas "pa taisno" tos var iegādāties par patīkamām cenām).
c) vispirms mēģiniet iegādāties CD no mūziķiem un, ja tas neizdodas, tikai tad ejiet to pirkt uz veikalu.
7. Lūdzu droši komentējiet, papildiniet info, palabojiet mani, ja atrodat kādas manas kļūdas. Un droši jautājiet man jebkurus savus jautājumus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru